onsdag 9 september 2009

Hoppet är det sista som lämnar människan...

Nu ligger det till så här...

Vi har drabbats lite av lågkonjunkturen på jobbet... och jag har blivit omplacerad... :( Ska byta avdelning... =/ orkar inte dra alltihop nu... kanske en annan gång... men om det va nån som undrade vad det förra inlägget handlade om så vet ni nu iaf... men än finns det lite hopp kvar iaf... håll tummarna för mig allihop!

I övrigt ser mitt liv ut så här just nu:
  • Jobbade över 6 timmar förra veckan, hittills 4,5 timmar denna vecka
  • Varit ute i stan och fotat med Jannike idag! :) Bilder kanske ni får se nån annan gång, just nu använder jag Davids jobbadator...

  • Har preciiis anmält mig till Högeskoleprovet!! Har aldrig gjort det förut... :S Är lite rädd för att jag precis har betalat in 350 kr för att den 24:e få det bevisat, svart på vitt, att jag är korkad...

  • Har kommit igång med träningen igen! (förhoppningsvis...) I måndags va vi på gymmet och ska även dit imorn, det ni! TVÅ gånger samma vecka!! ;)

  • På måndag börjar fotokursen jag ska gå på i höst, ska bli riktigt kul!! :)

  • Ser även fram emot Lars Winnerbäck i höst! 31 oktober i Gbg och 13 december i Örebro!! :) Wiiie!

Nu ska vi skynda iväg till Matmagasinet... har ingen frukost tills imorn...

PussHej!

1 kommentar:

Sofie sa...

hoppet måste man hålla kvar vid, och jag håller kvar i tummarna lika länge om inte längre =) hoppas det löser sig för dig!! <3