fredag 18 september 2009

F R E D A G ! ! !

Wooohoooo!! Fredag!!! :D
Såååå gött.... *en lättnads suck*

Ikväll blir det vin hemma hos Elin, ska bara käka lite först... varma mackor blir de... sicken lyx ;)

Just nu lyssnar jag på Lasses nya skiva (sååå, då har jag skrivit det både på msn, bloggen och facebook ;) haha!), vet inte vad jag tycker än, är ju alltid så med nya skivor... för mig iaf :P men det är ju Lasse, så det klart den är bra ;)

David-stackarn är å jobbar nu... ska jobba till ca 20 ikväll och det blir även en tur imorn... det va det helgen de... Stackarn...

Just de! På tisdag ska jag få en överraskning av David!! Vad vad vad?!?! Jag blir ju så nyfiken och det älskar han... så elakt! :P Vad kan de va.....??? Återstår å se.....

Snart blir det varma mackor..
PussHej!

Inga kommentarer: