tisdag 21 april 2009

Tisdag!

Idag blev det en fika med Elin på Söderströms efter jobbet, en kaffemocca såklart ;)
Kikade lite snabbt på vero moda också, efter en sån fin tröja som Sofie hade på sig i lördags, men fanns inte i nån färg som jag ville ha... knallblå och knallröd och randig i vitt och knallgrönt :P kändes inte som nått för mig :/ typiskt...
Efter fikan traskade vi hem till våra hem, jag och David lagade lite mat, sen blev det en tripp till Matmagasinet, fyllde på lite i kylskåpet och frysen.

Nu har vi ätit ett äpple var och nu smaskar David på natusgodis... vill också ha... :/ men icke! :P

Imorn blir det fika igen :P Denna gång med Elin OCH Jannike :) trevligt ska de bliii!

Jag är på shoppinghumör!! Vill ha, vill ha, vill ha!!! :) Vill ha jeansleggings, en sån tröja som Sofie hade :P och en massa annat! Det ska bli shopping på lördag för min del, jag och mamma ska till Jönköping på dop, så då ska vi göra två flugor på smällen och ta en vända på A6 också! Ska leta efter nån klänning att ha på mig på bröllopet jag ska på i juni :) Hoppas att jag hittar nån, det är så svååårt! Man vill ju inte ha nått som känns för fint, så man inte kommer använda det nått efteråt och man vill ju inte se för vardaglig ut... Nån som har nått tips?? :)


Inga kommentarer: