torsdag 2 april 2009

Fika x 2!

I onsdags va det ju fika hos Jannike! Och vi lyckades med att blanda ihop en kaffemocca, en riktigt god till och med! :) Hehe! Inte sista gången vi gjorde det bestämde vi!
Rolig eftermiddag! Det spårar ofta ur när vi tre hittar på saker :D haha!

Fikade gjorde jag även igår, då med Karin (Davids kompis flickvän) på uteserveringen på 3B! Uteservering för första gången i år, hääärligt! Och nått som är ännu härligare är att vi invigde balkongen senare, satt där med en drink (Karin med en öl) tills solen försvann bakom grannhuset, underbart!!! Vadå sommarkänslor!? :D Wiiii! Riktigt trevligt hade vi!

Idag skulle vi ha tränat, men jag har inte mått så bra... Spänningshuvudvärk eller nått... ont i kroppen, så det blev inget... men på onsdag ska det bli av! Jag och David va ute på en promenad istället, bättre än inget!

Imorgon är det fredag, wiiii!!! Ska på påskpub efter jobbet, after work typ :) Dricka nån cider och äta en påskmacka :) Ska bli kul!

Nu är jag alldeles trött i ryggen... ska lägga mig ner i soffan och mysa med David, då blir det nog lite bättre :)

PussHej!

Inga kommentarer: