torsdag 23 april 2009

Snodd från Mathilda! =)

Favoritcafé: Just nu är det 3B!
Favorittidning: Hennes är bra...
Bästa saken som händer i sommar: Första betalda semester! Ska till Gbg på romantisk weekend och camping på ostkusten med Älsklingen!! Längtar!!!!
Favoritplagg i garderoben just nu: Hm... har några stycken :P
Längd: 173 cm
Tränar: har börjat styrketräna igen... ska försöka fortsätta med det...
Höger-vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Just nu glad och lite trött, men för några timmar sen va jag arg så jag skakade!
Något jag absolut inte äter: Rå lök, pepparrot, gravad lax är lite småslemmigt också...
Kläder just nu: Hm... trosor och strumpor :$ :D
Morgon-nattmänniska: Kväll :P
Sparare/slösare: Lite utav varje :)
Tror du att det går att vara trogen alltid: Japp!
Är du kär: Ooooja!!! :D
Nämn 3 saker du faller för hos en kille: Humor, charm, utstrålning!
Hur många barn vill du ha: 2, möjligen 3 :)
Vad ska barnet/barnen heta: Så längt har jag faktiskt inte tänkt :P Några fina namn... Inte för vanliga...
Bio/promenad: Promenad till bion? :P Ne, men båda :)
Är du kittlig: Ja usch ja :(
Största svaghet: Lite konflikträdd... usch för att vara osams med nån =/
Det här är jag bra på: Klänga på David :D
Bästa bok: Små citroner gula
Chips/godis: Båda, men blir oftast chips! Sour Cream!!!
Gillar du att sjunga: Ja det är kul =)
Är du stark: Hm... beror ju på vem man jämför med, men jag är ju inte jättesvag ;P
Kaffe/te: Te på jobbet, kaffe på fiken!
Favorit alkohol dryck: "Go nuts" kanske ;)
Har du någon besatthet: Besatt... Det låter ju så grovt... Nja...
Vem är din bästa vän: Den och den och den och den! :D Kan ju inte välja ju, alla är bra på olika sätt! :)
Vilken film såg du senast: My Sassy Girl
Favoritmånad: Juli

Inga kommentarer: