lördag 11 april 2009

Långfredagen!

Igår va vi hos min moster och kusinerna och firade födelsedagar, här kommer lite bilder:

Kusin Josefine och kusinbarn Moa sitter och busar i soffan!

Spindelmannen kom på besök också :D "Det är ju Lukas", "Nej det är inte jag!" :D Hihi!

Sen gick vi ut på en liten promenad allihop, man får ju ta vara på det fina vädret :)


Såg vitsippor för första gången i år!

Jättemysigt va det där ute i naturen =)

Fler bilder än så bjuder jag inte på tyvärr, går jättesegt att ladda upp dom...

Idag är det ju påskafton då! Och jag har startat dagen med en riktigt Emilia-Time! Duschat, scrubbat, rakat benen, ansiktsscrubb, ansiktsmask och lotion över hela kroppen :) Det ni!

Nu ska jag fixa mig iordning lite, sen blir det städning och kanske en promenad!

PussHej!

Inga kommentarer: