söndag 19 april 2009

Min helg!

I fredags blev det ju mys hemma med Älsklingen, bakpotatis med kycklingröra från Elake Måns, vitlöksbröd och körsbärstomater, någon fruktsallad blev det dock inte, vi orkade oss inte ut... Gick och la oss rätt tidigt, de va skönt de!

Igår va vi framme på stan, David köpte en jättesnygg skjorta! Garr ;) Jag köpte mig en kajalpenna och ilägg till min sko.. :P Sen träffade vi på mina kusiner Sofie och Elina, det blev en fika hemma hos mig och David med dom sen, trevligt trevligt :)

På kvällen blev det grönsaker och dipp och fruksallad ;) Jättegottit! Färsk annanas, kiwi, melon, banan och vindruvor! Vi hyrde tre filmer på Allvideo också (Sofie och Elina: Twilight hade inte kommit ut än, så den blev det inte :P ) Det blev tre komedier, det som passar mig och David bäst :P One last thing, My sassy girl och Dumpad hette dom iaf, va väl helt ok alla tre... :)

Idag har vi inte gjort mkt alls... Tittat på My sassy girl, den hann vi inte med igår och så har vi kikat på ett Morden i Midsomer-"Avsnitt". Nu har vi bara en sådär ungefär 30 stycken kvar :P Ett "avsnitt" är förövrigt 1 h 45 min så varje avsnitt är ju som en film :)

Snart ska David ut å springa i spåret, men jag är inte på humör för en promenad (som det blir för min del, springa är inget för mig!) så jag stannar väl här hemma :P
Får se vad vi hittar på ikväll!

PussHej!

1 kommentar:

Sofie sa...

ahh.. vad synd! men väntan kommer vara värd, varje sekund, varje minut, varje dag och varje vecka fram tills ni får se den =) hihi!!