tisdag 7 april 2009

Nyss hemkommen...

...från kafferep hos Elin :)
Jannike, Fia, Elin och jag har suttit å tjötat lite skit sen fyra ungefär, trevligt! Nu sitter jag här och lyssnar på ABBA, måste ju passa på när David inte är hemma :P tror han är och springer den hurtbullen...
-
Träna ska faktiskt jag göra imorn... med David och Karin... kommer nog bli kämpigt... va ett bra tag sedan jag va på gymmet :S men nu måste jag verkligen ta tag i det igen... ryggen bråkar med mig, O N T!! :(
Men jag har väl bara mig själv att skylla dessvärre...
-

Längtar till påsk! Ska blir sååååå skönt med lite ledigt! :) Är redan nästan fullbokat, men lite vila ska jag nog också hinna med :P
På fredag ska jag till min moster och fira ett gäng födelsedagar! Min moster fyller 48 och mitt kusinbarn Lukas fyller 4 idag och mina kusiner Anna och Josefine fyllde 18 i fredags, ska bli kul att träffa dom igen!

På lördag blir det fest och på söndag blir det tjejkväll :) Skoj skoj!

-
Hepp hepp, that's all for now :P
PussHej!

Inga kommentarer: