måndag 9 januari 2012

Promenad på Hindens rev

I fredags var jag och David ute på promenad på Hindens rev med mina föräldrar och grillade korv! Tänkte visa lite bilder jag tog med mobilen, men först berätta för er som inte vet att "Hindens rev är ett mycket långt, smalt och rakt näs som sträcker från Kålland västerut i Dalbosjön. Det smala näset är omkring fem kilometer långt och aldrig bredare än 100 meter, ofta betydligt smalare. Högsta höjd är 21 meter över Vänerns yta." Med Wikipedia som referens ;)



Så här kommer mina bilder:

Grillning innan promenaden på mamma och pappas mark

David längst ut på Hindens rev

Published with Blogger-droid v2.0.2

2 kommentarer:

Åsa sa...

Åh vad härligt det ser ut. det vill jag också göra någon dag. Kan vi ta det i sommar?

Emilia sa...

Ja det tycker jag att vi gör =)