fredag 13 januari 2012

Halvlek!

Nu är jag i Lidköping, har ätit god mat med Älsklingen och nu dricker jag en god alkoholfri drink, hade mitt roliga igår, så idag blir det lugnare. Igår firade vi nämligen att denna period är över! Det är så himla skönt! Gjorde en redovisning i onsdags och en i torsdag, nu är det bara en massa rapportskrivande kvar som ska va klart nästa vecka. Ikväll har jag dessutom lämnat in ett arbete i en kurs (Grafisk design) jag tagit vid sidan av de vanliga, så nu är den också klar!

Jo, igår firade vi lite, vi va 8 tjejer från klassen som åt tacos hos Stephanie, sen vandrade vi vidare till Tobbe, förfestade där ett tag innan jag och Louise gick till Husaren och festade vidare med maskinarna, det va en lyckad kväll =) La mig halv fyra och vaknade lite småstressad över att jag sovit bort hela dag (kl 11), inte så himla sent, men för att va van att gå upp 6-7 så blir det lite skillnad :P

Nu är jag ledig ända till onsdag och ska va i Lidköping tills dess, härligt =)

Förresten så betyder detta periodbyte dessutom att jag har läst HALVA min utbildning! :D

Inga kommentarer: