onsdag 25 januari 2012

Lördag närmar sig!

På lördag åker ju jag till Örebro
för att hälsa på Emelie tillsammans med Elin, Fia och Jannike!
Ska bli så himla roligt! Längtar massor :)

Idag vaknade jag lite förkyld, blev ingen morgonpromenad,
pluggade lite innan skolan började istället. Sen var det två lektioner i Hållfasthetslära, slutade kl 15 och sen dess har jag i stort sett bara slappat. Kände mig rätt sjuk på sista lektionen, febrig eller nått, men det är bättre nu :) Jag beställde kläder från bubbleroom förra veckan, de kom idag så de har jag hämtat och provat, fått smakråd från Andrea och Stephanie, behåller nog 5 av 7 plagg - två klänningar, en "myströja", ett transparent linne och en skjorta/tunika :)

Nu har jag tittat lite på Tunnelbanan, helknasigt, jag undrar egentligen vad ordningsvakterna har rätt att göra... Men nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig, skönt att komma i säng riktigt tidigt för en gångs skull, kanske kan bli en morgonpromenad imorgon då :)
God natt allihop!

Inga kommentarer: