lördag 14 januari 2012

Jag ska till ÖREBROOO!!!

Har ju glömt att skriva att jag ska till Emelie i Örebro 28-29 januari tillsammans med Elin, Fia och Jannike! Ska bli så himla roligt! Det va jättelänge sedan jag var hemma hos Emelie och Mats-Erik och Jannike har jag inte träffat på huuuuuuuuuuur länge som helst!

20 minuter senare:
Asså, nu har jag letat efter en bild på alla oss fem, DET FINNS INGEN!! Jag va till och med så lång tillbaka som 2004 och letade! Detta måste vi ordna när vi ses allihop! :)

Dessa får duga så länge:
Jannike, Elin och Emelie i Mullsjjö vid Elins stuga
En annan resa till Mullsjö, här sitter Elin, Jag och Fia. Tjejer, om jag inte misstar mig så är det en liten stund efter det här som Fia får en oliv i ansiktet?! :D hahaha!
Jannike, här kommer min hämd ;)
Emelie, Elin och Jannike i Jannikes föredetta lägenhet i Lidköping, saknar alla våra vinkvällar!
Jag och Fia, vettesjutton vad vi gör, men minns att vi hade kul :D minns Fia eller fotografen Åsa?

1 kommentar:

Jannike sa...

HAHA! Så snyggt!
Ska bli så kul och ses igen!! <3