måndag 20 december 2010

Snart lov!

Sitter nu i min lägenhet i Skövde. Imorn har jag en redovisning i skolan, sen får jag lite jullov! Håller på och packar och städar undan lite i lägenheten så det inte behöver se ut som kriget när jag kommer tillbaka år 2011!
Det är svårt att veta vad jag ska packa med mig, ska ju va hemma i 13 dagar nu istället för 3-4 nätter som det varit det senaste. Jag kommer garanterat packa med för mkt, men man vet ju aldrig vad man vill ha på sig =)
Jag har turen att snälla David kommer och hämtar mig imorgon, annars skulle jag inte kunna få med mig lika mkt.
Efter redovisningen imorgon ska jag ta en jullovsfika med några i klassen, det kommer kännas konstigt att inte ses på så länge sen, men det ska bli skönt att komma "hem" ett tag, och bli sambo igen ;)
Snart är det läggdags, god natt!

Inga kommentarer: