torsdag 9 december 2010

God morgon!

Här sitter jag med tandborsten i munnen och ska snart gå till skolan.
Idag är det linjär algebra på schemat och även ett möte med min grupp i industriell produktutveckling.
Däremellan ska jag självklart titta på Sunes Jul som sänds varje lunch :D

Inatt hade jag och Josefin i klassen en liten sleep-over! Hon hade tappat bort sina nycklar så hon hade ingenstans att sova. Tur att jag köpte mig en bäddsoffa, den har använts rätt väl =)

Denna veckan har jag tränat två gånger, båda gångerna va det Step up och det går bara bättre och bättre =) Första gången jag va på det gick det så dåligt att jag blev arg! Men nu är det riktigt roligt! Det är alltså koordinationen som är svårt =)

Imorgon är det fredag och efter lunch ska jag åka tåg (som förhoppningsvis är i tid!) till Göteborg! Där ska jag träffa David, Jenny och Fredrik för en weekend tillsammans =) På lördag ska vi på Robert Gustafsson på Rondo, i övrigt blir det shopping och jul på liseberg hoppas jag =)

Nu har jag tuggat på tandborsten tillräckligt ;)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: