torsdag 16 december 2010

Julklappar!

Igår fick jag min första julklapp! - En lila smörkniv av söta Andrea :D
Jag sa en gång att jag inte hade någon, så hon kunde inte låta bli att köpa en, och självklart blev det en lila, det kan alla som sett mitt hem förstå :D
Köpte även en julklapp till mig själv, en scarf från Indiska med typiskt "Emilia-utseende", den va fiiiiin ;)
-
Imorgon åker jag till Lidköping och helgen kommer bli full med onyttigheter - Julgodisbak på lördag och julbord på söndag!
Denna vecka har varit ganska kaotisk, mkt i skolan och mkt runt omkring, så jag har helt enkelt inte hunnit (eller orkat) att handla mat, lever på mina matlådor i frysen. Kvällsmaten har inte bestått av så väldans bra mat heller som ni kanske uppfattade av senaste inlägget, jag har kommit på att man nästan kan säga att jag laddar inför helgen ;) haha!
Dessutom fick jag veta nyss att vi ska äta kräftor på lördag! :D
Davids mamma har egenfångade kräftor i frysen som vi ska smaska på! GOTT!
-
Imorgon efter matteduggan kl 17 åker jag till Lidköping, underbart!

Inga kommentarer: