onsdag 29 december 2010

Minijul & nyår

Nu ska jag snart träffa Åsa och fira lite jul genom att gå ut och äta, det ska bli mysigt =)
Får se vart vi går nånstans =)

Idag är det redan onsdag och på fredag är det nyårsafton! Jag och David ska fira det hela på Novotel i Göteborg tillsammans med 24 andra personer. Det ska bli jättekul!

Idag har jag varit på stan med Elin och kikat i affärer (igen!) och fikat, mkt trevligt =) Angående ångesten igår så gjorde jag inte av med så mycket pengar idag, och endast på saker jag behövde (+ kaffe och kaka....)

Igår hade jag min första kaffefria dag på många veckor, jag hade lite huvudvärk, men det hade även David som inte dricker kaffe vanligtvis, så jag säger att det beror på dålig luft i lägenheten, inte är jag beroende iaf..... (Första steget: Förnekelse?)

Om mindre än en vecka börjar skolan igen... Det har gått så fort... =( Tenta om mindre än två veckor... Jippi...

Nu börjar magen kurra, ska bli trevligt och gott med ett restaurangbesök =)

Inga kommentarer: