måndag 13 december 2010

Glad Lucia!

Eller vad man nu säger =)
-
Jag har precis kommit hem från ett luciafirande på kåren, det va trevligt =)
Tänk va kul det va att va med i Luciatåget i nian, nästan så man saknar det lite.
-
Nu har jag nedräkning av alla möjliga slag:
Om 8 dagar kommer jag till Lidköping för lite julledigt
och då blir jag & David sambos i 13 dagar!!
Om 11 dagar är det julafton!
Om 18 dagar är det nyårsafton!
Om 33 dagar åker jag till Åre!
-
Nu längtar jag så mycket tills jag ska åka
till Lidköping den 21:e så det är inte kloooookt!
Jag har inte hemlängtan och är ledsen utan jag har pirr i magen =)
Jag kommer även till Lidköping nu i helgen, men det är ju inte samma sak =)
När jag kommer hem den 21:e är det ju "jullov" och långledigt
och så blir vi ju sambos igen för en kort tid! =D

Inga kommentarer: