torsdag 1 juli 2010

Långhelg igen! :D

Nu har jag långhelg igen, sicken lyx va? ;)
Idag har jag varit på massage, aj, aj, aj... Men det behövdes ju! Ska dit om fyra veckor igen, fira in min semester ;) Nej men anledningen att det inte blir förrän då är för att min massör ska på semester nu :P
-
Imorgon bitti åker jag och Elin mot Frillesås!! Wiiiie!!! Ska bli så grymt roligt och härligt! Längtar såååå! Jag ska ta och packa nu, snacka om att bikinin ska med!! Ska ju bli toppenväder! :)
Tjohooo va kul det ska bli!! :D
-
Det känns som att jag börjar min semester idag, men icke... Men idag va sista dagen jag jobbade ihop med Ulrika, hon börjar sin semester imorgon och har i fyra veckor, sen börjar jag min och har i tre eller fyra veckor, sen börjar jag troligtvis skolan... så nu har vi alltså jobbat vår sista dag tillsammans... känns konstigt... Och dessutom ska jag ju på minisemester imorn, så det känns som att det är jag som går på semester idag, inte Ulrika :P
Men jag kommer väl tillbaka till verkligheten på måndag... Tyvärr ;)
-
Nu ska här packas! Jag ska ha med en massa sommarkläder!! Shorts, kjolar, klänningar!! Wiiie!! :)
Hoppas alla får en toppenhelg!
PussHej!

Inga kommentarer: