lördag 31 juli 2010

Semester!

Ikväll blir det fest hos Elin!
Imorgon åker jag och David till västkusten, Smögen närmare bestämt, för en liten campingsemester! Vi ska tälta några nätter och bara ha det gött :) Vädret verkar bli helt ok, inte nått regn förrän onsdag, och då åker vi hem isåfall :)
Fast om det finns möjlighet att hyra en stuga istället så kanske vi gör det, för även om det regnar så verkar det som att det ska va soligare på kusten än i Lidköping :P Vi får se hur vi gör :)

Då kanske vi kommer hem lagom till lördag, då ska vi nämligen på min brors bröllop!
Sen veckan där på kanske vi tar en sista minuten till Grekland!! :D Vi har inte bokat nått än, men förhoppningsvis blir det så!

Igår va jag och David i Skövde och tittade på min lägenhet. Den va bättre än jag trodde. Hade ju inte så höga förväntningar efter allt jag hört om korridorsboenden, men det verkar helt ok. Nu är det bara att hoppas på att mina grannar är det också :P
Har börjat packa lite idag, hela hallen är full med grejer... ska väl ta och fixa iordning där lite nu innan jag ska börja fixa mig för fest :)

Ha det så bra!
PussHej!

Inga kommentarer: