torsdag 8 juli 2010

Hallojsan...

Så där ja... då satt jag här igen, ska väl försöka
skriva det där långa inlägget jag skrev om tidigare :)
Men just nu vet jag inte var jag ska börja...
Idag har varit en jobbig dag.. stressigt och jättelugnt omvartannat... blivit en massa fel, det har inte varit en vanlig dag på jobbet kan man säga... och nu är jag hemma och helt slut...
Är lite stressad nu med, känns som att jag har en massa saker jag måste göra, men men...
-
Nu ska jag ju berätta om Frillesås :)
Det va jättehärligt! Så fint väder! Vi har solat och badar massor! Va i Varberg och festade och i Ullared och shoppade :)
Det va jätteskönt att bara vara och va ledig på riktigt. När man är hemma så är det ju alltid en massa annat man måste göra, men när man åker bort så är man bara ledig :) Skönt!
Tack för helgen tjejer!
-
I veckan har det ju varit jobbet som gällt... Har tränat också. Och igår va vi och badade :)
Vi åkte till några klippor i Rackeby och badade, det va som alltid - kallt att gå i men skönt efter ett tag, så vi plaskade omkring rätt länge :)
Sen åkte vi hem till Matilda och åt jordgubbar och glass, mums! Så igår va en riktig sommarkväll, sånna vill vi ha fler av!
-
Nu ska vi åka och handla och ta en tripp till systemet.
Ha det bra!

Inga kommentarer: