lördag 17 juli 2010

Designingenjör nästa!

Jag kom in på utbildningen!
Om drygt en månad bor jag i Skövde!
Kan inte riktigt fatta det... Det känns overkligt.
Det känns jättekul, spännande och nervöst.
Sen känns det samtidigt jätteledsamt, för jag och David kommer ju bli särbos...
Men det kommer vi klara :) Men det kommer vara ruskigt jobbigt...
-
Jag ska bo en korridorslägenhet på 21 kvm, eget badrum och ett minikök (två plattor och en diskho), det finns ett gemensamt kök. Både på gott och ont skulle jag tro, men det blir nog bra. Bättre än Halmstad iaf, det tror jag det blir på många sätt.
-
Här är min lägenhet:
Idag ska jag åka till Göteborg tillsammans med Linda (en fd arbetskamrat) och Jessica (Lindas kompis) och vi ska på Lars Winnerbäck!! :)
Vi ska bo på hotell i natt och kommer hem igen imorgon eftermiddag nångång, ska bli himla kul :)
-
Nu måste jag packa och göra mig iordning!
Ha en bra helg!
PussHej!

Inga kommentarer: