onsdag 30 juni 2010

4 veckor kvar...

Ja, nu är det drygt fyra veckor kvar till min semester... Det känns som en evighet! Men jag ska småstarta semestern nu till helgen tillsammans med Elin & Fia!
Jag & Elin ska åka till Fias stuga i Frillesås på fredag, där Fia redan är och väntar på oss ;) Det ska bli så skönt och jättekul att hitta på nått med tjejerna! :)
Längtar massor!
-
Det blir inte så ofta jag skriver här längre, så det är svårt att veta vad jag ska skriva när jag väl börjar... Har ju egentligen en massa jag kan berätta men så gott om tid har jag inte ;)
-
Jag kan ju "skryta" lite med att jag, Emilia Andersson, va ute och sprang igår! JA, du läste rätt! Jag sprang! (eller för vissa andra kanske det jag gjorde kallas för småjogga... eller lunka omkring eller så... men JAG kallar det springa!) Jag följde med David till Råda, han skulle springa milen och jag tänkte promenera halvan, men när jag ändå va där så öka jag på tempot lite, sprang ju självklart inte hela och inte ens halva halvan, men ändå ;)
-
Och ikväll har jag varit och tränat, va på gymmet, va inte så där jättemotiverad, men jag kom dit iaf :) tränade ihop med David, det va länge sen, så det va roligt! Vi va väl lika slöa kan man säga :)
-
Sen har vi tvättat och tittat efter en resa! :):)
Vi har tänkt åka på en sista minuten i sommar när vi har semester och man kan ju redan nu boka för i augusti, så vi har börjat kika lite, vad tror ni om Grekland? :)
-
Nej nu är det snart läggdags så jag får väl börja runda av här :P
PussHej!

Inga kommentarer: