tisdag 1 juni 2010

Halmstad!

I helgen va jag och hälsade på Åsa och Martin i Halmstad, har haft det toppen =)
Vi har kikat runt på stan, ätit en massa, blandat goa drinkar och gått ut och dansat på Morfars!
Kom hem i fredags och åkte då direkt till Davids föräldrar för att hämta honom, då blev det grillad korv ute i trädgården!
Igår jobbade jag igen och blev, på ett litet kik, störtförkyld!
Idag har jag jobbat halvdag, gick sen hem för att kurera mig... Nu sitter jag här och har feber... =/ Inte kul... Fick nån Hallandsbacill med mig ;) Som tur är verkar jag inte ha smittat Åsa och Martin iaf :)
Får se hur länge jag blir sjuk... måste va frisk till på fredag iaf!! Då är det brännbollsfest på jobbet!
Nu ska jag lägga mig i soffan igen... strax kommer David hem från sin springtur, då hoppas jag att han lagar mig nån mat ;) och att jag kan känna nån smak :(
PussHej!

1 kommentar:

Åsa sa...

Nämen fy vad tråkigt att du blivit så krasslig. Feber är ju inte alls kul. Krya på dig gumman. Men kul att ha dig här iaf=) Puss