torsdag 27 maj 2010

Tjohopp allihop!

Jag har inte varit speciellt aktiv här på nätet på länge... Vet inte riktigt vad jag gjort istället... Men det har inte blivit av bara. Så nu är det väl dags för ett inlägg igen!
Sååå vad ska jag skriva då..?
I måndags va jag och David lediga för att åka till Ullared! :) Vi shoppade loss som galningar ;) Riktigt kul! Så nu har jag bl.a tre nya jackor och två par byxor!
Annars i veckan har jag jobbat som vanligt, gått en promenad, varit på gymmet & tvättat..

Idag har jag varit på stan med Elin en sväng, ville köpa ljusa tygskor och en väska att ha till gymmet, men det blev inget alls... la undan ett par skor iaf, ska kanske kika på dom imorn igen :)

I helgen ska jag till Åsa i Halmstad, ska bli jättekul! Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det ordnar sig! :P

Nu ska jag ta igen allt jag missat här på the world wide webb ;)
PussHej!

Inga kommentarer: