måndag 3 maj 2010

Göteborg!

I helgen har jag och David varit i Göteborg!
Vi åkte i fredags och kom hem igår. Har haft det jättemysigt =) det är så härligt att bara vara ledig och göra precis det som faller en in!
Vi bodde på Gothia Towers, som va bra, men inte bäst, men frukostbuffén va nog det största jag ätit! LYX! Den stod vi oss på länga vill jag lova :)
Det har blivit mkt, mkt shopping, en liten tur på Liseberg, bio och massa mat!
Jag har shoppat två klänningar, en skjorta, en "inomhus-jacka", sex par trosor och en BH, mjukisbyxor, träningsbyxor, två träningslinnen, sportBH och en "mjukis-tröja" :) Sååå kul!
David köpte ett par skor, fem (!) skjortor & tre t-shirtar, så vi lyckades bra med shoppingen båda två :)
-
Det har blivit väldigt mkt promenader,
Gothia Towers ligger ju en bit ifrån Nordstan och all shopping, så vi har varit helt slut i fötterna, igår hade jag dessutom nån himla träningvärk på ett knepigt ställe på smalbenet, så jag haltade hela dagen :P
Det är rätt skönt att vara hemma igen, borta bra men hemma bäst?
Skönt att sova i vår egen säng iaf :)
-
Idag har jag varit och tränat, det blev en timme på gymmet!
Sen hoppades jag på att Elin och Fia kunde komma hit på en fika, men Fia va på väg hem från Örebro och Elin verkar jobba... Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Borde ju plugga, men har fortfarande en liten semesterkänsla i kroppen, så jag är ledig! ;)
-
På tal om semester så blir det ingen Thailand-resa i vinter :(
Det funkar inte så bra om jag ska börja plugga...
Får bli en annan gång...
Vi kanske ska åka nånstans nu i sommar istället, någon som har nått förslag? Jag är lite sugen på Grekland :)
-
Nu ska jag semestra lite ;)
PussHej!

1 kommentar:

Åsa sa...

Halmstad!!!!!!! Wihiii =)