lördag 15 maj 2010

Här kommer en uppdatering Jannike ;)

Lördag idag & ikväll är det dags för maskerad! :)
Det är djur-tema och jag ska vara fluga och David ska vara ko!
Kanske kommer upp några bilder nånstans här på the world wide webb ;)
Den som lever får se!
-
Igår va jag på stan efter jobbet, klippte mig och införskaffade de sista grejerna till maskeraden, varför va ute i god tid för?
Sen träffade jag Åsa :) Vi åt mat och kikade på tv!
-
I torsdags va jag, David, mamma och pappa hos familjen Särndahl/Carlsson i Trollhättan :)
Albin fyller år den 18:e och Malva den 25:e, så vi va på ett tidigt minikalas. (Kalaset ska egentligen vara nästa helg, men då kan inte jag komma, ska nämligen till Emelie i Örebro då!!)
Vi va och tittade på Albins jobb, fikade, lekte kurragömma, läste sagor och fotade massor!
-
Ska ta och titta igenom alla bilder nu,
kanske kommer upp nån här.
PussHej!

Inga kommentarer: