söndag 24 januari 2010

Vilken helg! :D

Helgen har varit kanon!
Har inte haft så här kul på länge!
Har skrattat så mkt så jag verkligen inte skulle bli förvånad om jag får träningsvärk i magen!
-
I lördags kväll åt
jag, Jannike och David thaimat från wokhouse,
självklart nr 18 för min och Jannikes del, helt klart godast!
Kyckling med stark basilika, mums! Sen gick jag och Janni till Johan, spelade lite Wii (Golf, slalom, bowling, skidhoppning), drack vin/whiskey och kikade lite på
Sen gick vi vidare till Pirums vinbar
(heter det väl...? Gamla Eddies va vi på iaf).
Tog med oss Mats på vägen och senare kom även Elina, vilket underbart gäng!
Sjukt kul från första stund! Så galen och härlig humor :D
Där va vi till tolv-nångång, sen blev det nattamat här
hos mig och David :)
-
Idag va Emelie här på förmiddagen,
varsin kopp te blev det och en massa snack :)
Sen vid 13 åkte jag och Jannike till Bjertorp Slott :D
Dags för Afternoon tea! Vet inte riktigt hur jag ska förklara det :P Det va jättemysigt, men lite väl stelt för vår del... Det va så väldigt fint liksom :P Men ändå väldigt mysigt :) Vi åt tre olika sorters snittar, ananas och kiwi, scones med sylt, grädde, smör och ost och drack två olika sorters te!
Godsakerna skippade vi, hurra för oss ;)
Direkt när vi satte oss i bilen
för att åka hem så slappnade vi av och började fåna oss precis som vi gjort hela helgen :D
Så Afternoon tea på ett lite mer "vanligt" ställe skulle nog passa oss bättre, det ska vi testa när vi är i Sthlm! :D
-
Nu ska jag avsluta helgen med mys i soffan med min going!
Hoppas på att jag kan hålla honom vaken under hela Johan Falk, är mkt roligare att titta på det tillsammans med nån :P
-
Denna helg kommer jag leva på länge!
Tack alla medverkande! :P
-
PussHej!

2 kommentarer:

Jannike sa...

Ja Emilia!! Detta va helt klart den bästa helgen på länge!!!
Har inte skrattat så, på jag vet inte hur länge :D
Har varit toppen!!!

Anonym sa...

så det blev lite party ändå ... tur att du blev sugen då /Elin