fredag 8 januari 2010

Helg!

Då va det fredag då! Men det känns som tisdag eftersom jag bara jobbat två dagar, så det känns fiiiint! Blir som en bonus :)

Ikväll blir det bara lugnt... Tacos och mys i soffan :)

Har även tänkt att kika mer på bilderna på Ylva, vill redigera fler och kanske lägga ut på modellbilder.se :) Så det har jag tänkt fixa med i helgen också, annars har jag inget planerat. Känns lite konstigt efter en ledighet full med grejer att göra. Men även skönt :) Bara ta det lugnt.

Nu börjar magen kurra, så nu blir det nog till att fixa maten :)
Ha en bra helg!
PussHej!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Kom och hälsa på mig=)

Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen sa...

Hej hej :-) har lagt ut fösta delen av bröllopsberättelsen :-)

Oh vad gott med mat.. min magen börjar visst kurra nu när jag läste ditt inlägg.. Frågan är bara vad man ska äta....