söndag 3 januari 2010

Jag ♥ halva priset!

Shoppiiiiing! :D
Har varit i Skövde idag!
Jag och Jenny höll till på Elins Esplanad, medan David och Fredrik va på MediaMarkt m.m...
Sen blev det även en sväng på Commerce!

Sammanlagt blev det två linnen, två t-shirtar, två toppar, en scarf (allt på halva priset på MQ) och ett par nya stövlar (inte på rea, men vad har man för val när man måste ha ett par nya nu eftersom dom andra är trasiga efter bara ca 3 månader!?! Grrr!!!)

Imorn ska jag och David fram på stan här i Lidköping, ska klaga på stövlarna som redan är pajja(!), kolla efter vandringskängor, underställ, en ny stavmixer och lite annat smått och gott blir det nog me ;)

Helgen min har mest bestått av mys :) i fredags tillbringades hela dagen i soffan ihop med David, tittade på tv och Da vinci-koden, på kvällen va jag istället i Jannikes soffa :) tittade på tre filmer: Att göra en pudel, music and lyrics och the last kiss. Bra allihop, men att göra en pudel va helt klart bäst, jisses va vi skrattade :D
Igår på dagen va jag och David ute och gick på spångar i Källstorp med Jenny och Fredrik. Efter många om och men grillade vi även korv på engångsgrill, det snöade så mkt att vi nästan inte fick tänt grillen :) Mysigt men kallt :P
Efter det åkte jag och David en sväng till min mamma och pappa, där va även Albin med familj, blev lite badande av barnen och fika :)
På kvällen va jag och Jannike hos Åsa, i denna soffa blev det en sisådär 11 st Sex and the city-avsnitt :)

Denna veckan är både jag och David lediga måndag, tisdag och onsdag. Ska bli så gött så! Imorn blir det ju stan och nån dag har vi kanske tänkt att åka längdskidor. Hoppas även att det blir en fika med tjejerna nån dag :)

Nu ska jag nog sitta i soffan, har ju inte gjort det på hela dan ;)
PussHej!

Inga kommentarer: