tisdag 19 januari 2010

Jaaa ni...

...vet egentligen inte vad jag hade tänkt skiva... :P
Skulle kunna skriva om jobbet, men det har jag ingen ork till... och det jag skriver idag kanske ändå inte stämmer imorn... om man säger så!!
-
Jo, jag kan ju skriva om gårdagen... =) jag och Jannike skulle träna... ett medelpass på friskis hade vi tänkt oss... hej å hå! Men vi kom dit en timme tidigt!! Någon ;) hade tagit fel på tiden... så det blev en lååång promenad istället! Vi tyckte att det skulle bli så sent om vi gick en promenad först och sen tillbaka till friskis för ett pass till kl 19... hade ju ingen mat i magarna heller... Så nu satsar vi på nästa vecka istället! Nån som ska me?
-
Idag har varit en lugn eftermiddag, bara varit och handlat, sen segat här hemma... känner mig rastlös, men trött... så det bli väl snart läggdags... meeeeen va tråkigt!
-
Onsdag imorn... Helgen närmar sig...!
Håll uuuuut!
-
Snacka om att jag längtar bort!
Längtar till sista helgen i januari, då ska jag & David hälsa på Åsa & Martin! :)
Längtar till sista helgen i februari, då ska jag & Jannike till Sthlm och hälsa på Kent ;)
Ska bli toppen!
Längtar, längtar, längtaaaaar!
-
Det blev ju ett inlägg tillslut...
Men detta får räcka!
PussHej!

1 kommentar:

Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen sa...

Det är inte lätt att pussla ihop ett inlägg när man inte har så mkt att skriva om.. men du klarade det ju bra :-)
Bra att ni gick en promenad iafl! I sådana lägen är det ju lätt att tappa motivationen och struta i det helt och hållet. Måste också börja träna... :-S men det får bli ett senare projekt :-D

Ja lite vardags lyx sådär är inte dumt alls :-)

Ha det bra!