lördag 23 januari 2010

Redan lördag...

Igår va jag och David hos Jenny och Fredrik på kvällen! Blev bjudna på bakpotatis med röror! Den godaste va Jennys hemmagjorda räkröra, smarrigt värre! Mmm!! Men efter två glas vin blev vi jättetrötta, tog oss hem rätt tidigt och slöade i soffan resten av kvällen :)

Imorse vaknade vi kl 7.00 av att Davids personsökare och jobbtelefon skrek som bara den! Han har jour nu stackarn... Men som tur va va det inget han behövde åka ut på. Men surt att vakna så tidigt i onödan! Jag kunde visserligen somna om, men det kunde inte han...

Jag vaknade igen kl 9.30, dags att gå upp och fixa mig. Blev en fika på stan med Emelie, kikade även lite i affärer, hittade ett sååå snyggt midjebälte! Men min storlek fanns inte kvar :( finns inte på online-shopen heller... tråååkigt! .V I L L .H A !
Sååå... Om nån har vägarna förbi ett Lindex i en annan stad så hör av er ;) hihi!

Det är redan lördag... Knepigt... Igår kändes det som lördag, jag jobbade 6-14.30, så det blev ju en bonus att sluta tidigare, blev en längre eftermiddag och på nått vis kändes det väl som lördag då :) Men nu känns det som att det "redan är lördag"... Flummigt... hoppas nån fattar :)

PussHej!

Inga kommentarer: