onsdag 10 december 2008

Sorry Jannike!

Hehe, jag får väl ta å uppdatera lite då! Jag vet att det inte är en minut för tidigt... :P

Uhm... vad ska jag skriva då...

Jo...
Helgen har varit bra! Va på julfest med jobbet i fredags, hemlig destination och det bar ivg mot medeltidsbyn i Götene (vilket vi till 99 % redan visste :P ). Det va jättekul! Medeltida mat i ett stort tält, dans och sång hela natten lång (nästan... 00.30 va det dags att åka hem). Va väldigt pigg dagen efter, eller pigg å pigg... men vaknade iaf 8.29, och senare på dagen åkte vi en sväng till mamma och pappa. Söndagen tillbringades även den med mamma och pappa, vi bowlade och fikade sedan hemma hos oss! Bowlingen va rolig, men de j*vla barnen va ett litet irritationsobjekt.... men men :P några strikar blev det iaf!

Idag har jag och David varit en sväng på stan. Ett överkast, två lampor och en ljuslykta till balkongen blev det... men överkastet ska vi lämna tillbaka :P

Nu står David i duschen, jag har precis tittat på Bonde söker fru och nu börjar Grey's Anatomy!
Till det ska vi äta upp det godis vi har hemma och sen INTE köpa hem nått mer!

PussHej! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hurra Hurra!!!! Uppdaterat... Me like! + att mitt namn faktiskt står med.... hihi =)