torsdag 11 december 2008

C O L D P L A Y ! ! !

Coldplay 22 augusti 2009!!
-
Stockholm Stadion!!

Jag och Elin!!
-
-
Weeeeeiiii!!!!!! Vi fick tag på två biljetter tillslut! Vi ringde och ringde, från var sitt håll, jag på jobbet och Elin hemma hos Thomas! Tillslut kändes det ju som att det va lönlöst, MEN!! Då kom jga fram och hamnade i kö, 29 minuter lång kö... Och lite senare hamnade Elin också i kö, 26 minuter lång kö... Jag kom fram tillslut och beställde två biljetter!!! :D Och gissa vad?? När jag lagt på och skulle ringa Elin för att säga att hon skulle lägga på (ville ju inte boka dubbelt :P ) så kunde jag inte ringa, hade bara 6 öre kvar på mobilen!! Tänk om pengarna tagit slut precis när hon skulle säga bokningskoden! TÄNK! Vilken tur!!! :D

Ska bli sååå roligt! L ä n g t a r !

Inga kommentarer: