fredag 19 december 2008

Kanske är dags...

...för lite uppdatering igen, så jag inte får skäll från Jannike :P

Nu är det ääääntligen helg! Denna veckan har varit en sån där jävla vecka när man har fått för sig att varje dag är en fredag, och lika besviken blir man varje gång när man kommer på att det inte är det...! Men nu äntligen :)

Ikväll ska jag hem till Fia (eller Fias föräldrar blir det väl egentligen..). på fest, fast jag ska väl ta det ganska lungt, pimpla lite vin bara... :) Men det skabli trevligt!

På fredag blir det julgodis för hela slanten! Ska baka ihop med Davids familj, mysigt! Det blir mintkyssar, daimtryffel, snabbkola, knäck och Lenas kola som bara smälter i munnen! MUMS! Sen ska jag kanske bara lite imorn me :P måste ju göra mitt egenpåhittade julgodis som blivit en tradition, kanske släktens favorit? Jättegoda iaf!! Och hemligt recept! :D

Just i detta nu är David på stan och köper en julklapp till mig :D hihi! Det är inte långt kvar till julafton nu! Myspys! Jag är klar med alla presenter, blev det igår, riktigt skönt! Ska jobba måndag och tisdag, sen blir det jul för hela slanten! Först blir det tjuvstart med familjen Hill på dan före dopparedan (efter jobbet)... sen blir det julafton med min mammas släkt hos min moster! Juldagen blir ihop med mamma, pappa, David, Albin, Elin, Naima och bebisen i magen! (Dom fyra sistnämnda ska inte vara med på julafton, så då firar vi dagen efter) Och med pappas släkt ska vi fira hos en av mina farbröder på annandagen kanske? Ja nån dag efter juldagen iaf :P vet inte om det är bestämt än...

Hur ska ni fira jul!? :)

Ha en toppenhelg!
PussHej!

Inga kommentarer: