måndag 29 december 2008

Nyårsafton 2008!

Jag ser fram emot den kvällen! Nu börjar vi ha koll på det mesta! Maten är beställd, imorgon ska vi låna borden av Elin, har fixat en "Låtar till nyår"-mapp, och även programmet Spotify, men Joels hjälp, detta programmet kommer bli en höjdare vill jag lova! Kan kort säga att det är som Youtube, fast MYCKET, MYCKET bättre!!! Och jo, jag har fixat kläder till nyår nu också, känner mig inte helt nöjd dock, men jag behöver ju iaf inte slänga på mig nån gammal trasa som jag har här hemma :P

Ska iaf bli kul på nyår, hoppas bara att man inte har vridit upp förväntningarna till max, så att allt bara går utför sen... Nyår är ju ändå lite överskattat, allt ska bli så perfekt, den bästa kvällen nånsin (varje år) och allt det där :P Men även fast man vet allt det där så har man ändå höga förväntningar :P så nu ska vi allt ha kul ;P hihi! Kändes som att det blev lite rörigt där!

Jaja, nu ska jag försöka lära mig Spotify lite mer :)
PussHej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att allt har fixat sig inför nyår =) Blir det torget vid 12 slaget ? Då kanske vi ses isåfall ;) Gott nytt år på dig!