lördag 27 december 2008

Julen 2008...

...har varit jättebra :)

Dan före dopparedan va vi hos Davids föräldrar, åt julmat och bytte lite julklappar. På julafton va vi hos min moster och träffade värdlens roligaste tomte :D haha! På juldagen va vi hos mamma och pappa och firade med Albin, Elin och Naima, myspys! Och på kvällen va det fest hos Thomas!
Igår va jag, mamma, Elin och Naima på mellandagsrean, hittade äntligen en nyårsklänning!!! :D Skönt att ha det problemet ur världen!
Idag har jag och David varit på stan, fixade lite inför nyår bl.a, men vi har fortfarande mkt kvar att göra!

Jaja, hoppas alla haft en bra jul! :)
PussHej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med uppdatering!
Nu ska jag oxå sätta igång =)

Hörru, vi får ta en kväll snart..när jag kan..=)
Men de ser jag fram emot!! =)
Kramkram