måndag 3 november 2008

Hej hopp..

Helgen har varit jätterolig!
I fredags hade Mathilda fest, jättekul! Tack Mathilda!
I lördags va jag på middag hos mamma och pappa och träffade nästan hela skidresa-gänget, plus Elin och Naima! Trevligt trevligt! Synd bara att Matilda inte kunde komma...
Och igår va det kalas för min pappa, han fyller 52 på lördag, men kalaset blev igår för nästa helg åker mamma och pappa till Thailand! (fuuuusk!)

Idag efter jobbet va jag och Åsa på friskis och tränade, duktigt!
Nu sitter jag här och väntar på att David ska komma hem, så ska vi dricka te! Jag är lite frusen...

Blev ett lite konstigt inlägg, men det är ju alltid nått :P

PussHej!

1 kommentar:

mathildA sa...

Varsegod, gumman! och tack för att du plockade iordning! Det var en skänk från ovan dan efter kan jag lova! Hihi. Kommer du till mig på fredag förresten????=) Ska ju ha födelsedagsfesten då! Dra med David också, det är torrt om killar!! Puss!