lördag 22 november 2008

Lördag!

Idag har jag och David varit på stan, fixade lite ärenden, skulle titta på julklappar, men hittade inget... Men jag shoppade loss på JC lite :) Köpte ett par jeans och två stickade tröjor, en grå och en vit, kul kul! Jag behöver verkligen lite nya varma tröjor nu när det är kallt ute... Snart är det jul! :)

Ikväll är jag ensam hemma, David är på bio i Skövde med en kompis. Har ätit precis och Bring It On är på tv :P Ska nog gå å och köpa lite gott snart, har varit sugen på lakrits i flera dagar!

Skrev förresten på papper om fastanställning i veckan, så from 1:a december har jag fast jobb på Eurofins! (och en löneförhöjning på 2700 är ju inte helt fel heller, hihi)

Ha en bra kväll!
PussHej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vart jobbar du nu förtiden? Är du inte kvar på Analycen? (A) Skönt med fast anställning :) Grattis!