onsdag 29 oktober 2008

Mkt på jobbet....

Tänkte komma med en liten uppdatering bara för att liksom...

Är trött, det är massor på jobbet nu, har börjat ca kl 6.00 två mornar denna veckan och jobbar över lite varje eftermiddag...

Ska till Davids föräldrar om en liten stund, äta mat och fira Davids mamma lite, hon fyllde år i fredags.

Sen ska jag hem å sova...

Imorn ska jag jobba senare än vanligt, vet dock inte hur länge, men sen är jag sugen att gå till vero moda på club-kvällen, men får se om jag orkar det då, regnar det så orkar jag definitivt inte... :P

Har inte mkt planerat för helgen, jag vill vila upp mig, puuuh.... Men ska iaf träffa mamma, pappa, Albin, Elin och Naima antligen lördag eller söndag, det ska bli kul! :)

Nu ska jag stänga av datorn för att snart bli hämtad av Davids syster. Hoppas alla har det bra, har inte så mkt kontakt med vännerna som jag önskar, nu när det är så mkt (På tal om det så hade jag en riktigt mysko dröm i natt... :S ), men det får vi ta igen snart! Saknar er!

PussHej...

Inga kommentarer: