onsdag 8 oktober 2008

...

Nu är det kanske dags att skriva lite igen...

Har kommit hem från stan för en liten stund sen, jag och Åsa sågs efter vi jobbat klart och åt på Madonna, jag åt en pasta carbonara, smarrigt :)
Har tittat igenom en massa grejor som vi tog med hem från mamma och pappa igår... har stått på vinden och väntat på bättre tider... det är en massa "flytta hemifrån-saker" som jag samlat på mig... från födeledagar, konfirmation och studenten... vet inte var jag ska göra av alla saker... blir väl vinden här hos mig och David istället...

Jo igår va vi hos mamma och pappa en sväng, åt fisksoppa och äppelkaka :) Vi hämtade vårat nya soffbord igår också, har inte monterat ihop det än bara, men det blir kanske gjort ikväll...

I måndags fikade jag med Elin och Jannice, va jättekul att träffa Jannice igen, har ju inte etts på huuuur länge som helst :S men äntligen blev den där fikan av :) Får vi allt ta å göra om snart igen (och då menar jag inte om två år ;P ) eller en vinkväll skulle ju inte sitta helt fel!

Ne, det va väl det jag hade å säga :P Nu ska jag gå å slänga mitt tuggummi som tappat smaken för länge sen...
PussHej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

nää verkligen inte om två år!!!
å de va jättekul å träffa er igen! =) Så snart gör vi om de här tycker jag =)

Emilia sa...

Absoluut! :)