söndag 19 oktober 2008

Hm...

...det är svårt att veta vad jag ska skriva efter ett antal dagars uppehåll från bloggen... Finns ju massor att skriva, men det blir ju så mkt då, för er att läsa alltså... men men...

Kan ju börja med att jag och David har börjat träna! Har väl mest varit ute å promenerat, men även varit på gymmet (bara en gång än dock) och sprungit (Ja du läste rätt, Emilia Andersson har varit ute å sprungit!). Att springa har ju aldig varit min grej... Kondisen är ju inte på topp direkt... men det kanske kommer bli! (bättre iaf, inte på topp :P ) Ska köpa ett gym-kort på friskis snart med. Ja ja, nog om det...

Igår va vi i Götet! Davids mosters man han öppnat en restaurang där (Downtown Freddys på Drottninggatan), så då åkte vi dit för att käka och även fira lite födelsedagar. På förmiddagen gick vi på stan, blev inte så mkt shopping, men lite grann iaf :P Roligt att komma iväg på nått iaf!

Nu är David hos sina föräldrar och tvättar bilen och jag tänkte sätta mig ner å scrappa lite! Just nu lyssnar jag på Coldplay också, så det här blir nog toppen! :)

PussHej!

Inga kommentarer: