söndag 22 augusti 2010

"Väninnan"

När vi va på Kreta hade jag med mig boken Väninnan skriven av Denise Rudberg.
Den va grymt bra! Läste ut den på två dagar!
Ville knappt göra nått annat än att läsa :P
Rekommenderar den starkt!
Jag va inne på adliblis i fredags och beställde hem fem andra böcker av Denise Rudberg :)
Storlek 37 och O.S.A är fortsättningar på Väninnan, sen köpte jag också Åse, Matilde och Jenny S. Emelie har läst dem allihop och gillade varenda en, så jag slog på stort :) Längtar tills de kommer, borde bli nu i början veckan som kommer!
Tänk att man kan bli så fängslad av böcker :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Denise Rudberg är världens bästa författare!=) Älskar hennes böcker! Läste också "Väninnan" när vi åkte utomlands sist!=) Så bra! Fast de tre sista du nämnde tycker jag är de absolut bästa! Kram Mathilda!