lördag 28 augusti 2010

Ny dator!

Nu sitter jag här och skriver det första inlägget på min nya dator.
Jag har köpt mig en Acer Aspire, fick hjälp av min bror med vilken jag skulle köpa, så detta blir säkert bra :)
Jag måste ju ha mig en dator nu när jag ska börja plugga.
-
Ja... snart flyttar jag... I natt blir sista natten på Majorsallén innan flytten. Natten till måndag sover jag och David i Skövde! Vi va där igår och flyttade lite grejer, imorn ska det sista med.. Alla kläder, gardiner och en massa småplock! Det känns jättespännande och kul, men samtidigt lite läskigt att jag ska bo helt själv. Men jag tror det kommer gå bra :)
-
Måste ju berätta vad jag gjorde i onsdags! :)
Jag va på Kinnekulle tillsammans med Johanna, Ylva, Rut och Gerd, fyra (f.d) jobbarkompisar och var på Turridning! Vi red på varsin Nordsvensk, min hette Luxor, jag fick den bästa för att jag va minst erfaren :P Det va jättekul! Vi red runt i skogen, mitt ute i ingenstans, vi red i vatten (se bild), travade och galopperade! Superkul! Vi va ute i (håll i er nu!) TRE timmar! Det är en lång tur för en van rittare,
så gissa hur jag kände mig igår!
Jag va så mör i rumpan så jag inte kunde sitta ordentligt, speciellt inte på något hårt underlag! Och jag hade sån träningsvärk i ryggen så jag betedde
mig som en gammal tant eller en höggravid!
Igår va det bättre, men långt ifrån helt bra,
fast då hade träningsvärken i benen kommit istället :P
Snacka om bra träning!

Här är vi och alla hästarna, från vänster: Johanna, Ylva, Rut, Gerd & jag!

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, tänkte höra av mig till tjejerna. Skulle ju ha träffat dem i torsdags, men då låg jag hemma i feber. Vill ju hinna träffa dom innan jag flyttar så det skulle va kul om det gick idag :)

Ha det så fint allihop, PussHej!

Inga kommentarer: