söndag 22 augusti 2010

Kreta 2010!

Kanske ska skriva lite om min och Davids resa till Kreta :)
Fast det finns väl egentligen inte så mycket att skriva, vi solade och badade för det mesta,
vi hade toppenväder, nästan lite väl värmt, ungefär 40 grader!
Det va riktigt svalkande att bada i den 33-gradiga poolen ;)
Havet var bara något svalare, runt 30 kanske.
Vi hade en riktig toppenresa, underbart!
-
Det va rätt skönt att komma hem också, en vecka räcker.
Men nästa vecka blir det ingen lugn och ro... Fullspäckat schema!
Ska träffa Linda och Amanda på måndag kväll, på onsdag ska jag till jobbet och bjuda på fika och efter det blir det troligvis ridning på kinnekulle med Johanna, Rut och Ylva, torsdag har jag och Emelie halvbokat, då verkade hon ha en lucka :P och någon dag ska jag träffa Elin & Fia! Dagarna där emellan måste jag packa det sista, köpa en dator, fixa internet och böcker, framkalla bilder från bröllopet och ge till farmor och farfar och självklart åka till Skövde med en massa grejer...
Jösses, om drygt en vecka bor jag i Skövde!
Jag har knappt tänkt på det alls när vi va på Kreta, det har varit skönt att bara vara ledig och inte tänka på nått, inga måsten.. Men nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten.
Ja ja... en sak i taget, först upp är tvättid imorgon ;)
Lördagskvällen närmar sig sitt slut, jag ska kika färdigt på en film som går på tv, sen är det läggdags, ha det fint!
PussHej!

Inga kommentarer: