tisdag 31 augusti 2010

Seg idag!

Nu sitter jag själv i min lilla lägenhet,
har precis kokat mig en kopp te (som jag fick av jobbarkompisarna när jag slutade). Är riktigt trött nu. Kom hem från Kåren i natt och somnade kl 02.00, sen va det dags att gå upp 6.40 igen för att fixa mig och gå till skolan. Kom hem för en liten stund sedan. Sista lektionen var riktigt seg. Gårdagen var riktigt lyckad, hade jättekul! Men ikväll blir det ingen nollning av något slag, jag behöver sova :P
-
Känns som att jag skulle kunna somna på stört,
men det känns som att jag har en massa annat jag måste göra...
och om jag varvar ner nu så kommer jag ju inte få nått gjort ikväll.
-
Får se hur jag gör, men först och främst måste jag prova kläder, imorgon är det "Pretty in Pink"-tema på Kåren! :)
-
TjoHej!

Inga kommentarer: