torsdag 1 april 2010

Lååångledigt! :D

Härligt med långhelg!
Ikväll blir det bara lugnt, har ätit god mat, fläskfilé med klyftpotatis och påskmustsås blev det! Smaskigt! Nu slöar vi och äter godis ;) Mmmm!

Imorgon händer det desto mer, då ska vi träffa Albin, Elin och barnen!! :D Mina brorsdöttrar alltså =) Längtar! Ska bli så skoj att träffa allihop igen, va evigheter sedan! Det blir säkert en hel del lek och så en massa mys så klart =) Jag drömde en natt att jag hade minstingen Malva, 11 månader, i knät och luktade på hennes huvud! Sååå mysigt! Små barn luktar ju så gott!! Så det ska jag göra imorgon =) Och även på lördag dag!

På lördag kväll blir det lite påskmiddag här hemma, ska bli skoj =)
På söndag ska jag på kalas i Gbg för min moster, två kusiner och ett kusinbarn!
På måndag vet jag faktiskt inte riktigt... finns lite att pyssla med här i lägenheten, så den dagen ska nog också kunna fyllas :P är rätt shoppingsugen me... undrar om Överby har öppet?...

Nu blir det soffan... men det är inget kul på tv... kanske ska sätta på en film?
Ha en bra helg!
PussHej!

Inga kommentarer: