fredag 16 april 2010

Äntligen helg! :)

De sista timmarna gick så långsamt på jobbet,
så nu är det skönt att vara ledig lite :)
Ikväll ska jag och David cykla till mamma och pappa!
Vi ska grilla och dricka lite vin/öl! :)
Ska bli gott och härligt!
-
Idag på lunchen åt jag och två till på 3B's
uteservering för första gången i år! Sååå gött!
Det va lite kallt när det blåste, men annars va det varmt och skönt :)
DET är vår det!
-
Lite senare på eftermiddagen satt vi ute
en liten stund och göttade oss i solen!
Sen när jag väl va hemma så satte jag mig på
balkongen med ett glas kall rabarbersaft! :D
Underbart med sol och värme!
-
Nu ska vi snart cykla iväg,
ska göra ett uppehåll på Rydéns på vägen.
Har ju hur länge som helst velat ha MÖRKlila converse
och det har dom tydligen där :D Hoppas!
-
Ha en bra helg!
PussHej!

Inga kommentarer: