söndag 18 april 2010

Hej hopp!

Nu sitter jag här ensam och funderar på vad jag ska göra...
Emelie, Mats-Erik, Elin och Fia har precis varit här och fikat :)
Jag ska väl plugga lite kanske, bara skriva lite här först ;)
-
Imorgon börjar en tävling på jobbet,
en stegtävling för att vara exakt!
Tävlingen pågår i en månad, vi ska vara i lag om fem personer och tävla om vem som snabbast kan gå rundan:
Lidköping - Uppsala - Stockholm - Jönköping - Kristianstad!
Vi ska alltså ha stegräknare på oss och redovisa antal steg per dag på en hemsida som håller i detta!
Ska bli skoj tycker jag :)
Det känns motiverande, så nu blir det promenader varje dag ;)
_
I torsdags va jag och tränade på Friskis
med Fia och Sandra, vi va på cirkelfys, det va första gången för mig. Jätteskoj och JOBBIGT! Helt slut va jag!! Stretchade efteråt, hela kroppen utom magen, så vilken träningsvärk jag fick i den! Den börjar lägga sig nu :P
Ska på detta nån gång i veckan också, kul att testa lite nytt!
-
Hepp, hepp... om jag skulle plugga lite kanske :)
PussHej!

Inga kommentarer: