måndag 14 december 2009

Matlagning...

Har precis gjort ett experiment i köket... skulle laga nått snabbt, alltså hann jag inte (eller orkade inte?) tina kyckling eller nått annat kött... va lite sugen på en massa blandade saker... så det blev just det :P en massa blandade saker...
-
Tonfisk, morötter, oliver, peperoni, äggnudlar och teriakisås :D Allt i stekpannan, swisch så va det klart! :D En väldigt annorlunda wok...
-
Men det ser inte speciellt aptitligt ut, så om jag kan med å ha med det i matlåda till jobbet imorn vet jag inte! Hehe! Men det smakade ok iaf :P
-
Idag är det ju måndag igen...
Har jobbat, blev det tidiga passet fast det inte va tänkt så..
Har egentligen varit en riktig skitdag på jobbet från första början!
-
Men helgen har varit toppen iaf!!
Jag och Jannike kom upp till Emelie och Mats-Erik i lördags vid kl 13, då blev det en tripp till systemet, sen hem till dom söta :)
Det blev lite fika, hemmabakat bröd ;) Smakade finfint! Sen satt vi och tjötade tills det va dags för kvällmat :P Jättegod mat verkligen! Kyckling med ingefära, ungsbakade rotfrukter och julmustsås! Mums!
Sen drack vi lite cider/vin/bål och laddade inför Lasse!
Som va King som vanligt!! :)
Han är bara sååå bäst!
Läggdags nångång efter midnatt efter att jag och Jannike fnittrat galet mkt :D åt allt och ingenting! Hihi!
-
I går blev det lite shopping, stosade runt på Örebros gator, köpte en tröja och lite ljus. Innan det va dags att åka hem åt vi lunch i lägenheten, tacopaj! Så god!
-
Har haft en toppenhelg, helt klart!
Tack så mkt allihop!
-
Nu ska jag fixa mig lite, sen ska jag åka till Ylva (som jag jobbat med) och baka julgodis! :)
Myspys!

Inga kommentarer: