fredag 4 december 2009

Denna dagen blev inte som tänkt...

Här sitter jag hemma hos mamma och pappa, just nu med Malva i mitt knä :)
Det blev inget jobb idag... På vägen dit ramlade jag på cykeln och slog bakhuvudet rätt i asfalten... Så först blev det lite vila i en säng på jobbet, sen fick jag skjuts till akuten av en på jobbet. Det verkar inte så farligt, men har vääärldens bula och huvudvärk...

Men jag mår rätt bra ändå, kunde ju ha gått mkt värre...

Nu verkar Malva bli lite rastlös :)
PussHej!

3 kommentarer:

Jannike sa...

Men hallå.... hur gick de till?!?!
Och hur mår du??!?!

Åsa sa...

Men gumman då! Det var verkligen tur att det inte blev mer än en bula och huvudvärk! Det kunde ju gått riktigt illa.

Anonym sa...

Meeeeeeeeen Emiliaa !!! =/=/ tur det inte gick värre !!! köp en hjäm om du ska cykla så fasligt =P puss på bakhuvudet =P //Elin-pelin